Nazemm Bebeğim sürekli pozisyon değiştiriyor , 35 te dönmüştü bugün 37 haftalık gittim gene. Makat geliş dedi gelecek hafta gel dönmezse sezaryen tarihi veririz dedi
Ceyhanbetul Nazemm bende de aynı sorun oldu. 34te baş gelişti 36da makat geliş olmuş tekrardan. 38e kadar dönmezse sezeryan planlayacağız dedi, ilk gebeliğim moralim çok bozuldu. Umarım ikimizin de bebişleri döner
canssam Nazemm sezeryan istemiyorum bekliyelim diyebilirsin 41 e kadar yolu var 2 normalin olduğunu biliyo mu
269522 Nazemm ikisi normalse bu da kolay bir doğum olurdu aslında makat geliş normal doğum oluyor direk neden sezeryan dedi doktorunuz
Anneoldum2 269522 makat geliş bebek normal doğmazki direk sezeryane alınıyor bebek için çok tehlikeli
NKDERE Normalde 40 a kadar beklenmiyor mu zaten? 39da bile dönenler var bence hemen sezaryene yönelme
Ceyhanbetul Ben de sezeryana hemen yönelmek istemiyorum 38deki kontrole göre dönmezse biraz daha beklemek istediğimi söyleyeceğim umarım gerek kalmadan tekrar doğum pozisyonu alır
Ceyhanbetul rumbik merhaba 38+4teyim malesef hala dönmedi. 2 hazirana sezeryan planladık. Cuma günü son kez kontrol edilecek ama çok zor dönmesi artık dedi doktorum. 😔
rumbik Ceyhanbetul benimde cumaya kontrolüm var, cuma günü 38+4 oluyoruz bi yandan bayrama kalmasın diyorum bi yandan sezaryenden korkuyorum çok karışığım sezaryenden aşşırı aşırı korkuyorum😬
Ceyhanbetul rumbik ben de bayramdan ötürü emin olamıyorum bir yandan risk alıp beklemek de istiyorum ama işte 😔
rumbik ozgceyrr merhaba döndüğünü hissettiniz mi acaba son ⅚ saattir karnım sertleşiyor dönüyor mu bilmiyorum kafası hala yukarda tıp gibi elime geliyor ama normalde sağdaydı şimdi sağda hissediyorum sizdede böyle sertleşmeler olmuş muydu
rumbik Ceyhanbetul inşallah 2 hazirana kadar senin bebişte benim bebişte dönerde normal doğururuz canımın içi dua et kendinede banada🫂 hayırla kolaylıkla sağlıkla normal doğuralım inşallah 💖
rumbik Nazemm ayy maşallah darısı en kısa zamanda banaa🥺 sağlıkla kolaylıkla kucağınıza alın inşallah 💖