Kızlar 15. Haftadayım başından beri kontrollü gidiyor her şey her gün düzenli ölçüm yapıyorum bu hafta şekerim yüksek çıkmaya başladı açlık 90 tokluk 140 altı olması gerekiyor dedi doktorum 1 haftadır 95-105 arası açlık tokluk 150-170 arası oynuyor korkuyorum artık var mı bu haftalarda yaşayan böyle şeyler