Merhaba arkadaşlar benim reglim normalden 7 gün gecikti ara ara erken gebelik testi yaptım hep negatif sonra kan vereyim dedim o da negatif dün ve bu gün afedersiniz açık pembe çok az leke oldu hiç dolduracak kadar değil karnımda ince sızı hissediyorum başkada bi şey yok sizce nedendir bilen var mı ?