evremdoga selam annisler bebek odasi yapmayi dusunuyorum dolap ve sifinyer koyacagim ama besik kisminda kafam karisti anne yani ahsap besigimiz yatak odasinda bizimle olacak odaya biraz buyuk besik almistik onu kursak mi toz olur mu 6 aydan sonra mi kursak ama oda bos kalir mi
bikbikbikaak Yani 6 aydan sonra odasına geçirecekseniz kurun, ben erken olduğunu düşünüyorum gelişimsel açıdan. En kötü gündüz uykularını orada yaptırırsınız
evremdoga bikbikbikaak aslinda tam 6 ayda degil ama yasina girmeden odasini ayirmayi dusunuyorum gunduzleri yatirmak mantikli zaten zaman hemen gecer herhalde
bikbikbikaak evremdoga anladım, ben 2 yaş civarını daha ideal görüyorum o yüzden dedim 💖 geçer geçer, gündüz uykularını orada yaptırırsınız hem yatağına alışmış olur, uyku rutininde de işiniz kolaylaşır.