Kızlar merhaba bende gebelik şekeri ilk gebeliğimde vardı şuan ikinci gebeliğim bunda da var galiba sabah uyanınca ve kahvaltıdan sonra çok kötü oluyorum ayakta duramıyorum hemen gelip uzanıyorm belim ağrıyo başım dönüyo napmam lzm ne içip ve ya yesem düzelir