Bsrabzkrt Arkadaşım 6+3 haftalık hamile kese var ama bebek yok doktor iki hafta sonra tekrar gel kesenin içi doladabilir dolmayadabilir demiş arkadaşım çok üzgün bende kesenin olması bile iyi birşey kanaman yok bu iyi birşey dedim ama anne sonuçtta