nzh13 momBg doktorun yanıtı: Merhaba biraz az artmış gibi görünüyor ama bazen ilk başlarda bu şekilde yavaş artış olabiliyor . araya iki gün koyup tekrar b hcg tahlili baktırıp bana atar mısınız
Busranur_mnts nzh13 doktorunuzun da dediği gibi birazda daha takip yapılmalı zamanla daha güzel artışlar olur inşallah sağlıkla büyüsün 💖
nzh13 Busranur_mnts inşallah çok teşekkür ederim bir önceki bebeğimi 9 haftalıkken kalbi durduğu için kaybettim bende kan pıhtılaşması olduğunu öğrendik. 27 aralıkta mecburen kürtaj olmuştum. şimdi tekrar hamile kaldım. elim yüreğimde🥹 umarım bu sefer kucağıma almak nasip olur. isteyen herkese allah sağlıkla nasip eder inşallah 🙏🏻💕
Busranur_mnts nzh13 öyle gerçekten insan çok endişeleniyor bende pcosum klomen kullandım ilki tuttu ama 6 haftalıkken düşük oldu şimdi 2.yi kullandım bekliyorum daha 3+3 gösteriyor