Phyloo Dilaaayy15 bana doğru çıkmıştı kızımda hep baharatlı ekşi yedim aynı oglanda aynı ekşi midemi agrıttı içimi kaldırdı canım hep pasta çikolata tarzı şeyler çekti
threebaby_mom Dilaaayy15 ilk kızım da çilek aşermiştim ikinci kızım da pek aşermedim şimdi 10 haftalığım et karpuz erik aşerdim şimdiye kadar 😀karpuzu tam gece gördüm ama nasıl canım istiyor karnıma ağrı girmişti saat 12 de karpuz buldu eşim 😁
Dilaaayy15 bikbikbikaak ne aşeriyosun mesela ben ilk gebeliğim de karpuz aşermiştim karpuzun çekirdeği erkek bebeği temsil edermiş erkekti bunda daha öğrenmedşk ama cok fazla aşerme var
bikbikbikaak Dilaaayy15 valla ben hiçbir şey aşermedim ya ne tatlı ne tuzlu 😂 hamilelikte aşermeyi çok merak ederdim hiç yaşamadım sanırım
Minnakpopus Dilaaayy15 canım o toprak cif buz vs aşerenlere pika sendromu tanısı konuluyor. Demir eksikliğinden kaynaklı olan bir durum yani aş ermek öyle birşey değil
yasarceyda12 bikbikbikaak bende aşermedim ama canım o kadar simit istemiştiki anlatamam yedim sanki oruç açtım 😅 başka birşeu istemedim bide şeftali çok yedim ama normaldede severim
Phyloo Dilaaayy15 bende hiç aserme olmadı ilkte 🤷♀️ kızda dokuz ay kustum gece uyanıp kusuyordum mide rahatsızlığı yoktu bunda mide rahatsızlığı var bulantı yok kızda süt içiyordum hergün oglanda süt midemi yaktı