Kdkdjd_737 oğlum 7 yaşına girecek ekimde nasipse. İkiz kızlarım da yine ekimde 2 yaşında olacak inşaallah. Plansız bir şekilde hiç ama hiç istemeden hamile olduğumu öğrendim. İnanın bende hala alışamadım kabul edemedim duygularım karman çorman. Yarın 18.haftaya giriyorum. Ama şunu biliyorum ki, Rabbim en iyisini bilir. O nasip ettiyse vardır bir bildiği. Zaman öyle hızlı geçecekki sağlık olsun, ilerde inşaallah yavrularımıza bakıp iyiki hepsi var diyeceğizv buna inanarak kendimi motive etmeye çalışıyorum. Gönlümüzce olsun inşaallah arkadaşım🥹🫂