Selvidaglar Napıyorrsunuz kızlar biz bugun 16+2 yiz doktor en son 150 gr demişti birkaç gun once bulantılar da geçmedi sizler ne durumdasınız neler yapıyorsunuz 🥰
haziransekiz Selvidaglar 19+0 haftalığız biz 18de doktor 226 gram dedi:) tekmeleri artık net hissedebiliyorum hersey mükemmel güzel oğluşum olacak:)😍
Arassinci Selvidaglar bende 16 haftayım daha cinsiyetimiz bile netleşmedi %75 kız ama inşallah değişmez artık 🤗
Bebegimcanimm haziransekiz bizde de 18 hafta bitmek üzere tekmeleri bu hafta hissetmeye başladım hamdolsun herşey yolunda oğluşumuz geliyor 😊
Selvidaglar haziransekiz aaa ben hic hissetmiyorum tekme cok merak ediyorum insallah ben de hissedebilirim 🙈
Selvidaglar Karnınız ve kilolar ne durumda kızlar benim karnım epey belirginleşti ama kilo almadım henüz pek