Adosh betulyildizz arkadaşlarım yaptı ücretini bilmiyorum bu sene değil zaten ama doğumhane çok kalabalık oluyor dediler
Sydaaslan betulyildizz ıkı doğumumu orda yaptım özel olarak yapmanıza gerek yok doktorlar asistanlar hep oluyo zaten
Sydaaslan betulyildizz ben ücret ödemedım ama hem özelıne gıttıgım doktor geldı doğuma hemde normal polikliniktekı doktorlarda doğuma gırdı tek kötü yanı bıraz kalabalıktı kalabalık olmasıda dert degıl erkek olmalarıydı sanırım onun dısında herşey guzeldı
Sydaaslan betulyildizz asistan oluyo evet ama son muayeneye gıttıgımde doktor artık yoğun degıl vs dedı bunu dıle getırmıstım kalabalık vs dıye sımdı adam bulamıyoruz vs dedı ıcınız rahat olsun dedı onun dısında herşey çok ıyıydı