Seymaaa05 Kızlar hastane çantama koymak istiyorum alıp faydasını gören var mı meme ucum çok az var bunu kullanınca hem çıkar hem de acı olmaz diyorlar doğru mu
Kleopatraa Seymaaa05 Benim göğüsümün ucu pek yoktu bundan kullandım bebeğim eme eme ucunu çıkardı diyebilirim uzun süre kullanmadım zaten en azından benim bebeğimde bağımlılık yapmadı bırakması zor olmadı..
Hayat123456 Seymaaa05 benimde yoktu ilk bebeğimde aldım 2. Çocuğumda da kullandım şuan 3.dogumumu bekliyorm onada alıp koydum ve çok çok rahat ettim . Ve çok rahat bıraktı ilk emzirmeye onunla başladım bebeğim uyumaya başladığı zamanda göğsümden çıkarıp emzirmeye o esnada devam ettim 1 2 gün böyle yaptım sonra normal emmeye alıştı
Kuzucukno2 Seymaaa05 benim bebeğim silikon uç sayesinde emmeye başladı 2 hafta kullandık sonra bıraktı alışkanlık yapmadı kısa sürede bıraktığı için. Silikon uçla vermeden önce uçsuz tuttumaya çalıştım o şekilde tuttu. Şimdi 2.bebişime kullanmak için de aldım hastane çantama koydum.
staRmama Seymaaa05 ben kullandım hiç yara olmadı göğüs ucum vardı ama bebeğim tutmadı küçük olduğu için. Resmen kurtarıcım oldu aklımıza sonradan geldi önce alsak belki bebeğim sarılık olmazdı. 4 ay bununla emdi sonra kendi kendine bıraktı bunsuz emiyor artık
bikbikbikaak Göğüs ucu koruyucu dediğiniz nasıl bi şey link ya da görsel var mı! Birkaç ürün kullandım ben onlardan biri mi emin olamadım
bikbikbikaak Seymaaa05 bunu genelde bebek meme ucunu tutmadığında kullanıyorlar ve bırakması çok zor. Amacınız meme ucu yara olmasın falan ise gümüş kapak ya da krem + göğüs kalkanı öneririn
Talentedmom Seymaaa05 bu silikon göğüs ucu değil mi bebekler meme ucunu tutamayınca bunla çekiyorlar ?
minismom Seymaaa05 sey bunun yerine gogus ucu cıkarıcı var onlardan denesen daha iyi olur bu kullanmasıda zor biraz kullandım bebek emerken bi anda cıkıyo tam yapısmıyo falan
bikbikbikaak Seymaaa05 yani bebek tutamazsa bunu kullanmak lazım ve dediğim gibi bunla alışan bebek meme ucunun kendisini çok fazla alamıyor maalesef bunla emzirmeye devam ediyor anneler. Bence zorda kalırsanız bebek tutmazsa alın
Talentedmom Seymaaa05 onun yerine göğüs kalkanı alsanız bu silikon göğüs ucuna benziyor ben hem göğüs kalkanı hem gümüş kapak alacağım çünkü ilk gebeliğimde çok çektim göğüs ucu yarasından
PinkyJelly Benim de doğumum haftaya, göğüs ucu çıkarıcı aldım lansinohun. Vakum yapıp çıkarıyomuş ihtiyaç olursa onu kullanacağım. Silikon uçla emzirince meme reddi olabiliyor yeğenim memeyi bıraktı bu yüzden 🥹
Kuzucukno2 PinkyJelly göğüs ucu çıkarıcı hiç fayda etmedi bende ya ucu çıkıyo biraz ama bebek tutana kadar gene küçülüyodu😅
Seymaaa05 staRmama Bundan da alacağım göğüs ucu çıkarıcı varmış bide ondanda almak istiyorum inşallah işe yararlar❤️