Kızlar bebeğim 1 yaşında ama hiçbir şekilde bir şey yemiyor . Kahvaltısını vs çok güzel yapıyordu. Ama bir anda her şeyi reddetmeye başladı sadece mama içiyor kafayı yiyecem var mı böyle olan nolur yardım edin artık o kadar üzülüyorum ki başıma ağrılar giriyor. Yapmadığım yemek kalmadı tek yesin diye 1 kaşık bile almıyor. Napacağım bir önerisi olan var mı kan değerleri vs her şeyi iyi