Ceiydda o anki duruşundan dolayı bile ölçümlerde hata payı olabilir kaldı ki gerilik demek için 2 haftadan fazla olmalı, eşiniz ve siz ortalamanın üzerinde uzunluğunuz yoksa gayet normal bazı doktorlar çok evham yaptırıyor, benim oğlum 38+2 de 44 cm doğdu şu an 2,5 yaşında ve olması gerekenden daha hızlı boy atarak ortalama değerinde gidiyor🤷🏻♀️