Bus-ra590 Ben pamuklu ya da hassasta yıkadım. Renk renk ayırmanızda fayda var bence, bir de devirini 1200’de atmıştım fark etmeden, siz öyle yapmayın çünkü 30 derecede yıkansa bile devir yüksekken çekiyormuş. Ayrıca yıkamadan önce tambur temizleme yaptım deterjansız çalıştırıp, makinenizin öyle bir ayarı varsa mutlaka siz de yapın ya da boş şekilde deterjansız çalıştırın çünkü bir sürü deterjan kalıntısı varmış, yıkanırken su köpük köpük oldu