Merhabalar size bir sorum olacak doğumdan sonra yanımda kayınvalidem kalmayı düşünüyor ama çok yoğun idrar yolu enfeksiyonu var bu yüzden çok korkuyorum doğumdan sonra banada geçerse diye evde birde 5 yaşında kızım var ne yapacağımı bilmiyorum sizce ne yapmalıyımmm