Annekuzusu06666 Grip geçiriyorum ama aynı zamanda kasık bel ağrılarım oluyo bildiğin adet olacakmış gibi iki gündür gelip gelip gidiyor normal olabilirmi
Alparslanmom Annekuzusu06666 18+4 Bu sabah kasıklarım ağrımaya başladı adet olacakmış gibi hiç halim yok bel be kalça ağrısı biraz hareket edince mafediyo beni
ddefnos Annekuzusu06666 kaşık agrilarim benimde başladı bu haftadan sonra bebek yaglanmaya ve kilo artışı hızlanması basliyormus sanırım onunla alakalı yataktan tek seferde kalkardim şimdi yan dönüp kalabiliyorum bende bu hafta net hissettirdi kendini 😅
Sudee01 Annekuzusu06666 çok geçmiş olsun aşkım ya o ağrı bende de var bide öksürük krizi tutunca kasiklarim acayip ağrıyor
Fatnur38 17+6 benmde ayakta durunca belim agriyo hemen çabuk yorulmaya basladm çok erken değilmi ya agirlasmak için 🫣
hayalperest2310 Fatnur38 bende öyleyim ama bir kızım var hep ayaktayım da ikinci hamilelik ve baya zor geçiyor