Benim bat 17 ama erken gebelik test yapmaya düşünüyorum yarın sabah. 2 gün öncesine kadar karnım ve belim agrı vardı ama sağ tarafı 1 hafta boyunca. Şimdi o kadar yok hafif hafif sızıntılar. Göğüslerimdede hafif ağrı var ve idrarada çok çıkıyorum. Aslında dedım gibi yarın sabah niyetlendım ama acaba pazartesi kadar beklesemi diyorum. Bir umut var içimde ama hayal kırıklığındanda çok korkuyorum