Bebegimibeklerken__ 3.günü bugün ama iyileşme yok gibi. Sağlık ocağına gittim damla verdi onu kullanıyorum düzenli. Sürekli çayla siliyorum, göz yaşı damlası var ondan kullanıyorum ama geçmedi. Göz için randevu da yok devlette. Var mı bişey yapıp geçti diyen?
Minnakpopus Bebegimibeklerken__ Hamile misiniz? Göz damlanızı sordurdunız mu çoğu gebelikte önerilmeyen c kategorisinde damlalar. Bana katı sabunla yıkamak iyi gelmişti
Deleted33000 Bebegimibeklerken__ benim kızımda da sık sık olur daha iki gün oldu ben bebek sabunu ile yikattim ertesi güne geçti kızımda bebek şampuanı ile yıkamak da iyi geliyor
ddefnos Bebegimibeklerken__ canım TTO markasının göz şampuanı ve gözü silmek için çay ağacı özlü mendiller var oglumda sürekli tekrarlıyor onu kullan geçirir insallah
Bebegimibeklerken__ Minnakpopus evet 19.haftadayım sağlık ocağındaki doktora söyledim gebe olduğumu ona göre vermiştir damlayı ama gözüm git gide küçülüyor sanki
Minnakpopus Bebegimibeklerken__ Anladım. Bende göz doktoruma gitmiştim 1 hafta önce 7 aylık olduğumu söyledim gördüde bana yazdığı kullanabilirsin dediği damlaları kadın doğumcuma attım asla kullanma c kategorisinde dedi o yüzden sizi de uyarayım dedim yanlış anlamayın. İnşallah bian evvel geçer. Ama katı sabun yada bebek şampuanı hemen geçiriyor deneyin isterseniz. Birden yüzünüze havlu kullanmayın
Bebegimibeklerken__ Minnakpopus Allah razı olsun teşekkür ederim ☺️ Bebek şampuanını hemen denedim inşallah işe yarar
Deleted33000 Bebegimibeklerken__ yıka canım zaten bize de bı doktor söylemişti bebek şampuanı ile yıka demli çay ile sil diye benim çocuklarda bile yaptım yani 😅😅