Anonymouse bende ilk sezaryenimde minicik gaz çıkarmıştım ayıptır söylemesi. Bunun yeterli olduğunu düşünüp doktoruma çıkardım gazımı dedim 🤣 çıkışım verildi eve geldim, tabi bi gaz sancısı başladı bende. Çıkaramamışım halbuki. Rezaletti. Acile gittim direkt lavman yaptılar, aşırı rahatlatıyor müthiş bi buluş 😅 yine sezaryen olucam Allah izin verirse❤️ direkt lavman isticem yaparlarsa eğer 😬