Herkese iyi günler. İlk gebeliğimde bebeğimin kalbi durduğu için normal doğum yaptım 24. Haftada. Şu an ikinci gebeliğim öncesinde takipli olduğum doktorum 12. Haftada şeker yüklemesi yapmamız gerekiyor dedi. Bir başka doktor öyle bir şeye gerek yok dedi. Daha önce böyle bir durum yaşayan var mı ?