mrvess sali gunu fetal dna verdim. dun devlete hastanesinde bir isim varken spontane goemeye de gittim. Hala pitir pitir kalbi atiyor. Haftaya fetal dna sonucunu ogrenecegizm cok heyecanliyiz. 12. Haftayi tamamlamis oldu bebis, erken yumurtlamistim bir iki gun kadar da ilerden gidiyor. Bulanti azaldi ama gaz siskinlik devam. Guzel beslenemiyorum.. prilam bazen bir bazen iki devam. Yeni multivitamine geçtim. Bizden boyle sizden naberr?