Pelinytm Haftama girmek üzereyim TSH değerim 8 çıktı sağlık ocağında hastanede de randevu bulamıyorum kadın doğuma gittim ama ben ona bakamam dedi dahiliyeye şans eseri bugün 1 de buldum ama karnım tok sorun olur mu bilen var mı tokluk tiroid değerini değiştirir mi 🥲
Minnakpopus Pelinytm bugün randevuna git doktorun yarın sabaha ister zaten kanı tekrar aç karnına gider verirsin. Tsh takibi yapılacağı gün aç ve ilacini içmeden gitmelisin. Sağlık ocağında önermiyorum asla beklemiş kan sonuçlar doğru çıkmıyor ve çok yüksek çıkıyor hastahanede kan hemen laboratuvara gönderiliyo sonuç çıkıyor yarım saate
annemiolucam Tsh için sabah aç vermeniz daha iyi olur . Doktor bugün ister yarın sabah verirsiniz kanı , asm lerde de çalışılıyor orada da baktırabilirsiniz
Pelinytm annemiolucam sağlık ocağına güvenmiyorum çünkü daha 1 hafta önce 2 buçuk çıkan değerim orada 8 buçuk çıktı bakalım nasıl olacak
heyecanlibekleyis_ Pelinytm dahiliyeye gittigin iyi olmus en azindan tum tiroid degerlerine doktor bakar tok oldugunuda soylersin doktor en azindan ona gore degerlendirir sorun teskil ediyorsa ama benim gecen gun tsh sinirda cikmisti doktorum aksam 4 te tahlil yaptirtti sormadi hic ac misin tok musun diye
Minnakpopus Pelinytm aynen doktorun gerekeni söyler zaten bide stres yapma o da bak değerleri etkiliyor. Benim stresli olduğum anda düşmüyo değerim ki 28 haftalık olacağım hala 3-4 haftaya bir kan veriyorum takipliyim. Yani ayarladığı dozda ilacını kullanırsan Allah’a emanet hiçbir şey olmaz inşallah