Ben de ağrıdan ziyade bi gerginlik oluyor karnımın bi tarafı sertleşiyor adeta taş gibi oluyor. Özellikle ayakta kaldığımda oluyordu tam vajinamın üst kısmıyla göbek deliğinin altındaki ara kısımda. Doktorum rahmindir o demişti. İlerleyen haftalarda yukarı çıkınca bebek sanırım sırtını yaslıyor diye düşünüyorum bu sefer tam göğüsümün altında aynı sertleşme oluyor