Merhabalar, Ben tedavi görüyorum geçen ay regl in 2. Günü klomen ve letu kullandım 5 gün daha sonra yumurtalar 18 mm olduktan sonra catlatma iğnesi oldum fakat o ay başarısız oldu bu ay yine aynı olucaktı fakat kist adetle atılmadığı için bu ay boş geçicek dedi doktor adet in 14. Günü tekrar duphaston başla dedi sizce kist varken bu ay gebelik ihtimali olur mu kist yumurtlamayı mı engelliyor bilgisi olan var mı 1 yıldır deniyoruz olmuyor