bsrshn İkizlere gebe olup normal doğum yapan var mı ? Veya çevresinde ikizlere hamile olup normal doğum yapan ?
Busra14_ bsrshn Bende çok merak ediyorum. 35 haftalığız pazartesi kontrolümüz var. Bakalım nasıl ilerleyeceğiz. Ama normal olmasını çok istiyorum. Çevremde duyuyorum normal olan varmış ama bebeklere bağlıymış galiba
Ckraynr bsrshn riskli olduğu için normal önermiyor doktorum. Hemde tersler keşke normal olsaydı ilk doğumum normaldi hemen toparlanıyor insan
bsrshn Benim ilk doğum normal bunlarda normal olsun çok istiyorum ama bir yandan da korkuyorum Rabb’im sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🫶
Tugba2803 İkiz gebelikte normal doğumun riskleri var diye biliyorum benim sezaryan olacak hayırlısıyla