Dry07_ Bat 14 mayıs ve benim dünden beridir belim bacaklarım çok siddetli ağrıyor yerimde duramıyorum resmen ve ek olarak baş ağrısı da var hafif mide bulantısı yaşıyorum bunlar gebelik belirtisi olabilir mi test yapsam çıkar mı yoksa henüz erken mi .
Dry07_ Yazmelegi_ aslında niyetim cumartesi yapmaktı testi ama bu kadar ağrı sancı olunca bilemedim. Dediğiniz gibi en iyisi beklemek ❤️
Yazmelegi_ Dry07_ benimde geçen ay belirtilerim vardı ama negatif çıkmıştı o yüzden biraz daha bekleyin ❤️
Dry07_ Mariam1 regl öncesi hiç ağrım olmaz regl oldum mı karnım belim ağrır ama şuan çok ağrım var inanılmaz derecede ayaklarım ağrıyo altı yanıyo kor ateşe basmış gibi 😞 2 adet test aldırdım eşime pazartesi ye kadar bekleyeceğim inş o gün yapacam
Altbyz Dry07_ bacımmm inşallah vardır hissediyorum bu sefer o postu açacaksın iki tane almışsın birine yapsan mı acaba merakımız gitsin 🥹💕
Derya146 Dry07_ ayak altı yanması bende de var baş ağrısı da gidip gidip geliyor bide baş dönmesi var geçenlerde deprem olmuştu onun piskolojisi mi yoksa gerçekten mi dönüyor anlamadım 16 mayis adet tarihim
Mariam1 Dry07_ umarım vardır canm ama herşeyi olabilir bende ayine Regl olurum Ağrım olur ama bazen once ağrıyor ama bı kere ilk hamilelikte 3 gün ağrıdı sonra Regl olmadim ama sepsi birbirine çok benziyor
Dry07_ Altbyz ayyy bilemedim ki canım ya hayal kırıklığı yaşamaktan çok korkuyorum. Çok şükür saat 6 dan beri ağrım yok siddeti bayağı azaldı. Yapsam mı acaba sabah ilk idrarla. Biri days doctor biri predictor 🤲🏻
Altbyz Dry07_ sen yarın ilk idrarla yap bacım belirtilerinde var Rabbim hayal kırıklığını yaşatmasın ki ualatmicak inşallah
Dry07_ Altbyz aşkm geçmiyo günler ya önceden hemen regl günüm gelirdi bebek planladığımdan beridir geçmiyo günler 😂
Altbyz Dry07_ gerçekten öyle zaman geçmiyor daralıyorum vallahi millet nasıl bekliyor hayret ediyorum
Siyahbeyaz_ AybarsUmay_ testin markası neydi acaba? Benim testler 7 gün kala silik çizgiydi. Kan sonuçlarını bekliyorum😬