Bugramom Dryatpzglu ilk gebeliğim 32. Haftamda bu hafta girdim.artik her hafta doktorum girmemi soyledi doguma kadar
Dryatpzglu Deletedmom434 Sibelemre Seymasel68 Esgul_2019 Minigimgeliyor Oglanannesi11 Bugramom Handebl 35+3 üm bağladılar bugün devlet hastanesinde. Teşekkürler 🙏🏻 🥰
Oglanannesi11 30+3 de girdim ama iyi sonuç alamadım 32 sen sonra girmek daha iyi bebeği algılaması için
tazecikanneee Dryatpzglu doktordan doktora ve erken Doğum riskiniz vs yoksa değişiyor canım beni 36 da aldı ilk nstye
Wicca Dryatpzglu erken Doğum riskimiz var ve kasılmalarımız olduğu için 27 den bu yana nst ye giriyorum..
Dryatpzglu Nts kağıdında sancı nerde çıkıyor varsa acaba. Ben bugün sonuçları gösteremedim doktora. Sağolsun paydos vermiş kendi kendine. Gösteremedim sonucu
Deletedmom434 Dryatpzglu üst kısım 100 ve üstü yazan değerler bebek kalp atışı alt kısımda 10-20-30-40 gibi yazan değerler toco kısmı yani sancınıza oradan bakabilirsiniz❤️
Pars Dryatpzglu Beni 32. Haftadan itibaren bağladılar.. 32. Haftada sadece bebeğin kalp atışlarına baktılar ama 35. Hafta itibariyle hem bebege hem benim sancılarıma baktılar..