Canım Anneler 🩵
Geceyi hastanede geçirdim Maalesef ki enfeksiyon kapmişim Serum/Parol aldım.
İlaç olarak da augmentin antibiyotik/parol yazdı.
17 haftalık hamileyim,canımlar hamileliğinizde antibiyotik / ilaç kullanan var mı ? Bebeğe herhangi bir etkisi dokunurmu olurmu ? Lütfen bilgilendirme yapabilir misiniz ? 🥺🥺