Emnnur normal tabiki. Hiçbir belirtim olmadı. Belirti denilenlerin çoğu da ilaçlardan dolayı oluyor. Doğal bir gebelikte bile kaç zaman sonra ilk belirtiler oluyor. Bende belirtim yok kesin tutmadı demiştim. Doktorum belirti var dersin tutmayabilir belirti yok dersin ama tutar araştırma bekle demişti. İkiz kızlarım oldu çok şükür. Kan tahlili günümden 1,5 2 hafta sonra belirtilerim başlamıştı. Allahım güzel pozitif sonuçlar almayı nasip etsin