Dün akşam ağrı ile hastaneye gittim muane oldum fakat dr bebekte gelişim geriliği olduğunu yatışımın yapılması ve ertesi gün uzman dr gördükten sonra doğum olması gerektiğini söyledi gelişimini yoğum bakımda tamamlıcakmış 36+1 2120 kg ölçtü başına gelen durumu yaşayan varmı nasıl bi yol izlemeliyim ****