Bayan_melek benimde aşağıdaydı ve tamamen kapamıştı çocuk büyüdükçe yukarı çıkmaya başladı çıktığı için normal Doğum yapabileceğimi söyledi doktor ve kan pıhtılaşması mevcut bende ona rağmen normal Doğum yapabileceğimi söyledi araştırma hastanesindeki doktorum canım özele gidiyorsun anladığım kadarıyla bide araştırma hastanesi yüksek riskli gebeliğe bakan proflar var onlara gitmeni tavsiye ederim canım için rahatlar bu arada bizde 25+5 iz canım