Kimbuneki MRVESRV umarım 🫶🌸 bugün doktor kontrolümüz vardı 32+4 , nst güzeldi, bebiş 2015 gr olmuş , ölçümlerinde herşey normal, evden çalışmaya devam , 38. Hafta doğum planlanıyor aksilik çıkmazsa 🥰🥰🥰
Burcak61 Kubra998 20+2 deyim öyle bişey yok şu anlık tedirginlikle her kontrolde soruyorum detaylım ayın 8 in de asıl orayı bekliyorum umarım olmaz şu anlık çok rahatım ama arada aklıma gelince korkuyorum
Kubra998 Burcak61 yani benim 11 haftalikken teşhis konuldu 34 haftalik doğum yaptım şuan tekrar gebelik düşünüyorum ama korkuyorum
Burcak61 Kubra998 benim de ilk gebeliğim de 12. Haftada teşhis konmuştu 18 e kadar çıkabilir denmişti sonra 24 zaten çıkmadı 32 de doğurmuştum
Burcak61 Kubra998 bebek doğum yoluna dönmüştü plasentaya baskı ve sancılarım başladı 3 gün durdurmaya çalıştılar sonuç mecburi sezaryen
Kimbuneki ArasisMom nasıl geçti doğumunuz? Umarım siz de bebeğiniz de sağlıkla geçirmişsinizdir süreci🌸
ArasisMom Kimbuneki Merhaba erken doğum yaptım bekleyemedik zamanını🙄 1 haftalık bir kuvöz durumumuz oldu şimdi daha iyiyiz şükür diyeyim 🙏 8 inde 1 aylık olacağız 😊
Kimbuneki ArasisMom çok sevindim sağlıkla kavuşmanıza 🥰 arada minik bir sürpriz yapmış ama neyse ki kısa sürmüş 🌸 sağlıkla büyütün 🫶
777tugba ArasisMom merhaba, süreciniz nasıl ilerledi, bilgi almak isterim. 34 de plesanta previa + vasa previa teşhisi ile hastanede yatış uygun görüldü