eedkcc Deryayurt canım merhaba moralini bozma lütfen çok erken daha cok minik beta değerine göre 1500-3000 arasındayken görünmesi beklenir doktorunun yönlendirmesi enteresan korkma ama daha minik mikroskopla ancak görünür
Bya2597 Stres yapmanıza gerek yok benim beta 3700 dü öğrendiğimde karından ultrasonla göremedik 3 gün sonra tekrar gittiğimizde gördük inşallah sizde hayırlısıyla görürsünüz canınızı sıkmayın
Deryayurt Bya2597 çok teşekkür ederim cevap için benim salı günü 658di şimdi yine kan verdim bakalım inşallah sağlıklı artmıştır değerim çok sağolun
Deryayurt Minik_04 yani bu uygulamaya gore tam 5 hafta gözüküyor ama beta sanırım daha düşük salı günü 658 di bugunki sonucu daha bilmiyorum bekliyorum kan verdim
Deryayurt Innerglow evet biraz erkenmis ya henüz kan sonucu çıkmadı daha bekliyorum umarım yükselmiştir degerim
Deryayurt adatuna benim kan sonucu henüz çıkmadı ama sali günü 658di bugünde eğer düzenli arttiysa 1300 falan çıkar heralde sonuç. O zaman benimde çok erken dediğin gibi inşallah değerim güzel artmıştır
brsn_dgn26 Beta sonucu yaz canım bende merak ettim bende senin gibi teni hamileyim pazartesi verdiğimde 395 ti dün test verdim oda 880 di bence de erkendir