Pkzsntrk ben yaşıyorum bunu maalesef karpal tünel sendromu diye birşey yani sinir sıkışması gebelikte vücut ödem olduğu için ödem sinire baskı yapıyor oda ağrı ve uyuşma yapıyor ortopedi doktoru ameliyat olmamı söyledi bana ama kadın Doğum doktorum Doğumdan sonra olmamı istedi şu an tek yapabildiğim koluma kolluk takıp tuzsuz tüketmek