dunnobeck merhaba, ilk bebeğimde oda yapmamıştık 23 ay civarı ayırdık yani 7 aydır kendi odasında ama ondan önce park yatakta hatta genelde de benim yanımda uyudu. emzirmeyi de 22 civarı kesmiştim. odasında da bi yatağı var gerçi o da tek ki,şilik büyük yatak. yani çocuk odası mobilyası vs değil, özendim beşik aldım bi tane bi gün uyumadı sevmemiş kendisi öyle dedi :) ama şu an o koca yataktan başka yerde yatmıyor. sadece nevresimi dinazorlu hani çocuk odası demeye bin şahit :)
şimdi ikinci geliyo, onu iki sene kendi odamda yatırcam, iki yaşına doğru abisinin yanına koyarım belki ama yer de yok muhtemelen bende kalacak.
ben de o iki yaşına gelince belki daha farklı bir çözüm buluruz diyorum açıkçası..