Dunyaninencoolannesi Selam kızlar istanbul avrupa yakasındayım 95 bin tlye doğum pakedi almayı düşünüyorum bütün tahliller ve 10 muayene hakkı epidural doğum da dahil bu fiyat istinye bahçeşehir üni hastanesinde devlette doğum ya da muayene beni zorlar mı eşim alalım kafamız rahat olsun diyor siz ne düşünüyorsunuz 6 haftalığım
Didemnil35 Dunyaninencoolannesi biz aldık herşey var içinde en güvenlisi oldu detaylı ultrason nerede olacak gün bulacak mıyım derdim olmadı yada ikili üclü tarama için Dr araştırmasına girmedim ilk ödeme kısmı zor oluyor ama sonrası kolay bence çok mantıklı
burcuo Dunyaninencoolannesi Bence de en mantıklı seçim doğum paketleri. Kaldı ki sadece doğum için bu paraları istiyor çoğu yer. Kardeşim de almayı düşünüyor. Kaçıncı haftada almak lazım sadece onu bilemiyorum. Haftalarınız aynı gibi onunla.
Rabiul Dunyaninencoolannesi hangi hastane ? Çevre hastanelerden fiyat alın tek hastane ile sınırlı kalmayın
cauuv1 Dunyaninencoolannesi ben anadolu yakasında 19. Haftamda dogum paketi aldım 110.000 e. Kafam rahat dediginiz gibi muayeneler tahliller nst ler dogum her sey icinde . Bugün gittim mesela ne muayene ücreti verdim ne tahlil ücreti. 15 tahlil istedi doktorum sıfır ücret kafa missss
Dunyaninencoolannesi Didemnil35 zaten belli bi birikimim vardı çocuğum için içinden kullanabilirim ödemede sıkıntı olmaz ama mantıklı mı diye bi sorguladım
Dunyaninencoolannesi burcuo ben 6. Haftadayım zaten en önemlisi ilk 3 ay o yüzden haftaya almayı düşünüyorum
Dunyaninencoolannesi Liv hospital istinye üniversite hastanesi hem evime yakın hem de diğer hastanelerden daha güvenilir Rabiul
Redpepper Fiyat olarak aşağı yukarı böyle zaten ama ben o hastaneye bir türlü ısınamadım ya yakın olduğu için başka şeylere gidiyorum ama hep bi şey çıkıyor orda, bir de gereksiz çok tahlil isteniyor falan diye daha gitmiyorum 😂
Accountant Dunyaninencoolannesi devlete hiç bulaşma imkanın varsa daha dün acile gittim doğumhaneye gönderdiler muayene için söylediğim şey için bile niye söylemedin diye tersliyorlar paran varsa bas parayı prensesler gibi doğumunu yap bir de antibiyotik verdiler kendi doktoruma sordum kullanma dedi baştan sağma özensizler
monica50 Dunyaninencoolannesi ben almadım muayenelerimi özelde oluyorum 1200 falan ödüyorum, zaten ayda bir gidiliyor genelde. onun dışında tüm testlerimi şeker yüklemesi vs devlette yaptırdım sonucunu özeldeki doktoruma gösterdim ekstra para vermedim. detaylı ultrasonu da araştırıp yine farklı bir profa gidip yaptırdım 4500 de ona verdim. hastanemde şuan normal doğum 25 bin civarı zam gelse de hadi 30 olsun paketler çok çok fazla bence
1demetyasemen Dunyaninencoolannesi selaaammm postu çok geç gördüm ama bende Liv hastanesine gitmeyi düşünüyorum Yusuf hoca için 155 bin dediler bir durdum sadece 😀 siz ne yaptınız paket mi aldınız merak ettim bende o hastanede istiyorum doğumu ama sizin aldığınız fiyatla bayağı bir fark var gibi
Dunyaninencoolannesi 1demetyasemen 1demetyasemen paket almadım normal tahlillerimi devlette yaptırıyorum muayene ücretini ödüyorum doğum 50 bin dediler fazladan 50 daha vermek istemedim şuan daha karlı