Semanurry Kızlar günaydın herkesee Benim şuan 4 yaşında bir kızım var buçuğa doğru gidiyoruz. Geçen sene ağustos ayında da diğer kızımı kucağıma aldım şuan 9 aylık. Biz prezervatif + geri çekilme şeklinde korunuyorduk. Adetim gecikti 10 gün test yaptım çıkmadı 2 gün sonra tekrar yaptım çıkmadı. Geçtiğimiz cumartesi hamile olduğumu öğrendim. Eşimle büyük şok yaşadık Hatta testi yapmadan önce cuma akşamı kızım yanıma gelip karnımı sevdi anne karnın çok güzel bebek var burda kardeşim olcak dedi ⅔ günde çok uykum geliyordu meğersem hamileymişim 😌 Pazartesi günü de gittim keseyi ve bebeği gördük 7 haftalık dedi Bebeğimi sütten kesme sürecindeyim. Dualarınıza ve tavsiyelerinize ihtiyacım var 🥲
gizzzy35 Semanurry Öncelikle hayırlı olsun ancak neden sütten kesiyorsunuz? Emzirmeye devam edebilirsiniz 🥰 Yazık yavruya daha hakkı emmek 🙏
Annabelle Semanurry 9 aylık bebeğe biraktirmayin sütü kıyamam. 16 aylık bebeğimle hamileyim emzirmeye devam edeceğim 20 aylık olana kadar. Yine de 2 yaşa kadar emzirmedigim için vicdan azabından ağlayıp duruyorum
Happyka Semanurry benim kızımda 13 aylık oldu bir anda kendisi bıraktı emmeyi, süt tadı değişiyor çünkü o da var , birde midem hep bulaniyordu emzdirirken , herşey yiyor çok şükür, 2 hafta sonra doğum yapacağım bende
Momcrn Semanurry kesmene gerek yok canım azalt sadece yavaş yavaş şimdi diğer bebekte gelicek senin için daha zor gerçi yavaş yavaş kes bir anda bırakma ilk 3ay sıkıntı yok emzirmede diyordu benim doktorum benimde bebeğim 6aylıkken 3.ye hamile kaldım şuan 23 haftalık bebeğim de 10 aylık oldu doğum yapana kadar 1 yaşına girmiş olucak ama çok zor diğer oğlumda 3 yaşında Allah kolaylık versin hepimize
Semanurry gizzzy35 Ben 2 kadın doğumcuyla görüştüm biri emzirme biri emzir dedi Bir de çocuk doktoru ile istişare etmek istedim. O da bana hem karnımdaki hemde şuan bebeğim için en iyisi memeden kesmek olacağını söyledi. Çünkü emzirdiğim sütün içeriği değişiyor eski formunda sağlıklı olmayacağını söyledi. Hamilelik sürecimde zorlu geçtiği için bu şekilde karar aldım. 3 ana öğün 1 ara öğün ⅔ kez de mama veriyorum şuan göğsüm çok doluyor mecbur onu sağıp içiriyorum. İlk günümüz fena değildi ☺️ Çok teşekkürler
NurYm Annabelle merhaba 16 aylıkken bıraktı benim bebeğim ben de 5 aylık hamileydim çalışırken sağım yaparken çok zor oluyordu. 17. Aya doğru tamamen bıraktı ya tadı değişti ya da artık istediği gibi gelmiyordu süt. Hamilelik öncesi 2 yaşına kadar ne olursa olsun emziricem diyordum, şimdi hala üzülüyorum açıkçası. Ama herşeyin hayırlısı tabiki, allahtan hep ileriden giden bir bebekti ve çoçuk doktorumuz bırakmamızı destekliyordu☺️ buna da şükür 🙏🏻
Semanurry Annabelle vicdan azabı yapılcak bir durum yok sütün içeriği değişiyor ve çocuğa bi faydası olmuyor zaten doktorlar bu denli emzirmeyi önerirken kesin diyorsa vardır bi bildikleri benim hamileliğim kötü geçiyor mide bulantısı vs. Bende kestiğim için mutlu değilim ama onun iyiliği için
Annabelle Happyka hamile kalır kalmaz bıraktı mı bebeğiniz. Ben 8 haftalık oldum tadı değişmedi sanırım hala çok emiyor. Hele gece emmeyi nasıl bırakacak kara kara dusunuyorum
Semanurry Annabelle o bırakmadı aslında Sütümün tadı değişti sanırım emip bırakıyordu sürekli çok iştahla emmiyordu bende böyle bi karar aldım
Annabelle NurYm Gebeliğin 5 aylık olunca mi bıraktı bebeğin emmeyi. Doğru mu anladım. Diyorum bazen hiç karismasam tadi değişir belki kendi birakir. Kaçıncı ayda değişiyor sütün tadı onu merak ettiğim için soruyorum 🥰
Semanurry NurYm benimde bebeğimin boy ve kilo durumu çok iyidi doktor da sorun olmaz bırakmanız daha iyi olur dedi vicdan yapmaya gerek yok hepimiz çiçek gibi anneyiz 🙂
NurYm Annabelle evet 5 aylıktım bir iki çekip bırakıyordu 🙊 birde o emdikçe ben aşırı halsiz oluyordum 🤦🏻♀️
Semanurry NurYm ben 7 haftalığım bizimkide çekip bırakıyordu halk arasında yavan süt derler öyle oluyormuş süt Boy ve kilo durumumuz çok iyi olunca bıraktık mecburen
Annabelle NurYm gerçekten çok zorlanıyorum ben de. Bulantı yüzünden doğru düzgün beslenemiyorum da. Bi yandan emzirince de iyice halsiz kalıyorum. İnşallah kendiliğinden bırakır benim kızım da ağlamadan uzulmeden bana dua edin 🙏🏼♥️
Semanurry Momcrn küçük oldukları için bianda kesmek daha iyimiş bu aylarda Bebek yavaş yavaş kesmeyi bilmez dedi doktorumuz İlk 3 ay içinde bıraktırman lazım dedi ne kadar çabuk o kadar iyi dün sabahtan itibaren böyle bi karar aldım Teşekkürler sağolun
gizzzy35 Semanurry Aslında 28 haftaya kadar emzirme uygun görülüyor şaşırdım 🫠 Ama tabi ki siz daha iyi bilirsiniz 🙏
Annabelle Semanurry yok canım ben hamile kaldığım için bi vicdan azabı duydum yoksa sütü bırakıyoruz diye değil. Keşke iki yaşına kadar emzirseydim diyorum. Ama benim de sürpriz bi gebelik oldu hayirlisi böyleymis. Allah hepsine sağlık versin. İki çocuğu da düşünüp en iyisine karar vermek lazım. Benim kadın doğum doktorum 28. Haftaya kadar emzirebilirsin dedi. Zaten hamile olunmasa da 1 yaştan sonra süt çok besleyici olmuyor. Ama bebekle aramızdaki psikolojik bağ için çok kıymetli buluyorum emzirmeyi. Yoksa artık yemeklerden alıyor gıdasını. Ben kızım için çok üzüldüm elimde değil. En büyük duam hayırlı bir kardeşi olsun ve bana ilerde teşekkür etsin. Elimde olmadan kendimi sucluyorum. Sen tabi doktorunu dinle ben akıl vermiş olmayayım. Herkesin kendi seçimi
NurYm Annabelle inşallah sürecinizi kolayca atlatırsınız emzirmeden ayırmakta zor diyorlar Allah yardımcınız olsun inşalalh ☺️💕
Semanurry Annabelle aynen öyle canım hakkımızda hayırlısı olsun inşallah kolaylıkla atlatalım bu süreçleri 🩷