Aysezey Öncelikle gerçekten Rabbim tüm annelerimizin yardımcısı olsun. Çok ağrılı heycanlı zor süreçler. Ama geçiyor işte her şey gibi. Dün sabah 8 de hastanede ol dediler geldim ama meğer 6.sıradaymışım. haliyle acıktım susadım beklerken tabi. 10 gibi nst için çağırdılar. Gittiö önlük giydim nst takıldı o arada biri sondayı taktı diğer hemşire damar yolu açtı serum başladğı andaaa Bende sırt üstü yatıyodum sonda acıtacakmı diye endişelenirken bi anda terledim başım döndü bayılmışım. Uyandıgımda tokatlanıyodum. Sanırım korkudan falan oldu. Sonda hiççç acıtmadı çok basitmiş kimse korkmasınn.odaya geçtim bekledim Sonra 11 gibi aldılar ameliyathaneye sırtımdan anesteziyi yaptı doktor çok küçük bi iğne korkma dedi ama ben parmağım kadar oldugunu biliyodum yinede korkmadım çok sakindimm. Oda acıtmadııı. Hemde hiç. Hafif bi elektirik çarpması tarzı bişey oldu. Ayaklarnda sıcaklık hissednce söyle dediler. Parmak uçlarmda hafif hissettm sonra ısındı dedm. Batikonu sürmeye başladıııı ve ben her şeyi hissediyordum. Asla böyle olcağnı düşnmemiştim ama hemşireye ısrarla hissetiğimi söyledm. Ayaklarımıda oynattığımı görünce doktou çağırdı. O arada biri eski sezeryan yerime iğne batrmaya başladı şuan iğnemi batryosunz hissediyorum dedim biraz daha net bi şekilde. Öyle olunca doktor 70 lik bişey yapın dedi saniyler içinde damar yoluyla verilen ilaçla kendimden geçtim. Uyanırken acayip şekilde ağlayp bağrıyomuşum assslaaa 3 yü yapmıcaam diye 😅 eşim tamam salin ol yapmıcaz diyomuş ama duymadım. Yine bağrmışım koridorda 3 yok 3.yooook diye 🤭🤭 bilinç altı heralde.12 de Odaya geldim kendime gelene kadar uyuşukluk geçene kadar akşam 6 oldu. Ağrı kesiciyi 8 saatte bir veriyolar etkisi geçince ağrım oluyo ama bastırmalar falan dayanılmıcak ağrıda değil. Ayağa kalktıgmda bira ağrım oldu nefesm kesildi ama oda dayanılmıcak gibi değil. Meme ucum yara oldu hemen bebek kavrayamyor henüz tahin yağı getirmiştm pek işe yaramadı. Bebeğm sabaha kadar ağladı emzirmeye çalştm ama sütüm yeni yeni geliyo Tavsiyelerim : inciri zeytinyağında kaynattık yedim gazımı ve büyük tuvaletimi 1 saat içinde çıkardı. Sakız çiğnemek iyi geldi geğirerek gaz çıkartttı. Dikişlerm hâlâ çok ağrıyo yürümek iyi geliyormu pek emin değilim ama yürümeye çalışıyorm. Yanınızda kesinlikleeee ama mutlaka bilen biri olmalı tek başınza yapamazsınız bence çünkü bebeği alıp bırakmak bile bazen acı veriyor Kayısı kompostosu iyi geldi. Filtre kahve iyi geldi Göğüsleri ılık suyla yıkamak süt için iyi geldi Meme ucunu nasıl halledicem onu bilmiyorum çok acı veriyor . Bide bebeğin ilk günden gazı olurmu onu henüz kestiremedim sürekli ağlıyor çünkü 24 saatim henüz dolmadı ama yinede zor kısmını atlattm sanırım yani inşallah. Hepinize kolay ve sağlıklı doğum serüveni diliyorum..
10gamze Aysezey belden uyuşmamı oldun ilk doğumdada nasıl olurda hissedersin😒korkuyorum bu şekilde görünce genelde istemiyorum bebek ağladı demişsiniz sütünüzmü gelmedi yaradanmı emziremedeniz
miroscumm Aysezey ilk günden gaz olmaz bence süt azsa ona ağlıyor olabilir mama takviyesi yapın isterseniz süt artana kadar ama tabi ki saat basi emzirin yani onu ihmal etmeyin yine
rosatue Aysezey Meme ucunu nasıl halledicem onu bilmiyorum çok acı veriyor . Garmastan pomat hemen geçiriyor. Hiç başka şeyle uğraşmadan ondan alırsanız çok rahat edersiniz. Allah analı babalı büyütsün 💕
Merve6521 Ya tebrik ediyorum hayırla sağlıkla büyütün inşallah 🙏 zor kısmı bitmiş bence de göğüs acısı da 1 haftaya geçer Allah’ın izniyle herşey geçiyor çünkü 😊
Aysezey Merve6521 inşallah yaa tahin yağını önerdi hemşireler kullanıyorum ama hiç etki etmedi inşallah geçer gider 🙂☺️
Merve6521 Aysezey ben ilk gebeliğimde gümüş kapak kullanmıştım aşırı memnun kaldım bu hamileliğimde de ilk aldığım şey gümüş kapak oldu nemli tuttuğu için göğüsleri hem yaraları hemen iyileştiriyor hem de çatlama yapmıyordu ucunu öneririm kremsiz gümüş kapakla atlatmıştım
zeyzeyneyney Okurken kesin benim de böyle olacak sezeryan dedim 🤣🤣🤣 Korkudan bayılmazsam iyi ama her şeyin bir çaresi var sizde olduğu gibi 🙈🙈🙈 Hayırlı olsun, öyle böyle bitti ve kavuştunuz yavrunuza. Darısı bize 🥰
Aysezey zeyzeyneyney iyi yönleriyle olsun inşallah tabi ama bayılma ayılma olmasın. Ben sırt üstü yatınca çok kötü oluyoduum hamileyken. Söyledm stajyer kıza döniyim yan tarafımaa fenalaşyorm diye. O da tansiyonu ölçiym ondan sonra dönersin dedi ölçemeden bayılmışım 🤭🤭
Aysezey 10gamze evet ilk belden uyuşturdu ama ayaklarmı oynatyodum uyuşmadı .iğne bi kaç defa hissediyorum ay uy yapınca bayılttı 🤭 siz bakmayın bana tek tük oluyor böyle benm gibi. İnşallah sizinki güzel geçer. Sütüm gelmedi sanırım bide karnından gurul gurul sesler geliyodu gece. Büyük ihtimalle gazı falan sıkştırdı 😓
Aysezey miroscumm hemşireler verme sürekli emzir diyolar bende sık sık emziryorm aslında emdikçe birazcık daha gelmeye başladı. Gece karından gurul gurul sesler geliyordu büyük ihtimalle gazıda vardı. İkisi bir ağlattı işte. İnşallah bugün daha çok ilgileneblirm 🤲🏻☺️
Merve6521 Aysezey düzenli kullanımda yara olmuyor ama ben biraz geç kullanmıştım yara göğsümü 3-4 günde iyileştirdi
Pandaaa1_ Aysezey bende ilkinde hissetmiştim ama hemen baymadılar çocuğu çıkartınca baydılar çok zor geçti 5 gün sonra sezeryanım var tekrar bugün anesteziyle görüştüm söyledim hep uyuşmadı korkuyorum diye tabi onlar uyuştururz korkma dediler ama çok korkuyorum yine aynı olucak diye nasıl giricem ameliyata bilmiyorum
Aysezey Pandaaa1_ hepsi aynı olmaaaz. Allahın izniyle kolay geçsin sizinde 🤲🏻☺️ korkmamaya ve dua etmeye çalışın