Kafası bizimkinin de büyüktü, 4 hafta önden gidiyordu, doktor genetik olabilir dedi internetten hiç araştırma boşuna canın sıkılır dedi. Gelin görün ki standart bi kafayla doğdu. Boy da yine genetik minyon bi bebiş olacaktır belki bizimkinin bulamadım o haftada kaçtı diye