serti doğurunca geçiyor iyi hissettirecekse bunu söyleyebilirim ❤️🌸 eğer çok aşırı rahatsız ediyorsa sizi doktora söyleyin benim doktor işe yaramazın tekiydi de sonradan arkadaşımdan öğrendim aynı şeyi yaşamış doktoru ona bir iğne yapmış ve çok iyi olmuş demişti sizde bir söyleyin belki size bir önerisi olur şahsen benim psikolojimi bozmuştu o kaşıntı artık