Anneyiimbenn Kızlar ilçede yaşadığımdan dolayı çoğu şeyi internetten sipariş veriyorum. Bebek bezini de öyle yapacağım. Amacım stoklamak değil elimin altında olması lazım internetten söylediğim için. 1 numara bez kaç ay ya da kaç paket gidiyor ortalama
Girlmama Anneyiimbenn 2 ay 1 numara kullandim son 1 paketim var o bitince evdeki 2 ye gecicem uzerindeki kiloya uyuyorum ben ve cevremdeki tanidigim deneyimli anneler…1 numara 5 kiloya kadar kullaniliyor 1 paket kullanip 2 numara aldim diyenleri anlamiyorum 5 kilo mu doguyor cocuklari benim kizima 2 numara bez boynuna kadar geliyordu nerdeyse
ipekmom_ Anneyiimbenn bez markasına göre boyları çok fark ediyor. Sleepy baby turco bedenleri küçük. Kızım 3kilo doğdu 1.ayından sonr 2numaraya geçmiştim. Günde ortalama 8-10 bez kullandım o süreçte
Ebru_ebru Anneyiimbenn 1 numaralı bez 5 kg ya kadar yetiyor o yüzden ben kilosuna göre gideceğim çocuk doktoruna sorduğumda o da aynı şeyi söyledi ☺️
Hazucak Arkadaşım günlük 10 tane kullandığını söylemişti ilk haftalarda özellikle o yüzden en büyük paket işinizi görebilir
bikbikbikaak Bebekten bebeğe çok değişiyor. Benim bebeğim 5 aylık olmak üzere 4 numara kullanıyorum. Hala 2 numara kullanan arkadaşlarım var kiloları da yakın halbuki. Siparişlerime baktım 142 tane 1 numara kullanmışım bebeğim 1 aylıkken 2 numaraya geçmişim
bikbikbikaak Ebru_ebru beden şekli falan da çok etkili, ben 3 numaraya (minimum 7 kg) bebeğim 5 kg iken falan geçmiştim sanırım. Bezde yüksek bel seviyorum 😅
Ebru_ebru bikbikbikaak Doğrudur dediğiniz peki göbek bağı düşmeden mi yüksek bez kullanmaya başladınız?
bikbikbikaak Ebru_ebru yok ilk zamanlarda 1 numara kullandım hem göbek hem bel kısmını içe katlayarak kullandım.
Ayse0434 Ben bir paket aldım ne bilim eğer iyi gelmez pişik olursa başka bir bez denerim diye düşündüm
myangelson Anneyiimbenn 1 numara bezi 40 gün falan kullandım sonra 2 numaraya geçtim. 2 numara bezi daha da az kullandım indirimden aldığım için bitirmeye uğraşıyorum normalde 3 numaraya geçtik bile 15-20 gündür 😅 bezleri aldım 4-5 gün sonra küçük gelmeye taşırmaya başladı 🤦🏻♀️ Çok fazla almamanız iyi olur duruma göre sipariş verirsiniz. En büyük paketten 1 tane veya orta paketten 2 tane alıp denenebilir. Bir de tabi pişik yapma durumu da oluyor onu da düşünmek lazım