Annelikl 2.sezeryanımı olacağım 1 haftaya kadar o kadar korkuyorum ki acıyı daha mı fazla yaşarım.Sanki acı eşiğim yükselmiş gibi geliyor
Zeynepdinc Annelikl herkes ikincisinden daha çok korkuyor bende ikincisine gireceğim ilkinde başıma ne geleceğini bilmiyordum 😂
rosatue Annelikl Bu öğlen ben de 2.sine gireceğim. Ne olacağını bildiğimiz için böyle oluyor 😅 sağlık olsun da gerisi halledilir inşallah
gokcekocyigiit Annelikl Haftaya cuma 3.sezaryen olacağım ve hayatımda ilk defa bende korkuyorum, 2.sezaryen arası kısa olmasına rağmen hiç zorlanmadim ama bilmiyorum şimdi nasıl olacak, Allah hepimize kolaylık versin, sağlıkla gelsin bebeklerimiz 🥲
Hazucak Haftaya ben de genel anestezi ile sezaryen olacağım ilk gebeliğim. Sezaryen sonrası ağrıdan mı korkuyorsunuz? Korktuğunuz tam olarak ne? 👀
rosatue Annelikl güncelleme geçiyorum. 2. Sezaryen ilkine göre süper diyebilirim. Ameliyat esnasında tırsmadım desem yalan olur. Ama sonrasındaki acı, sonda çıkarılması, ilk kalkış gibi şeyler ilkine göre mükemmel. İlkinde cahillikten kara yağız gibi kalkık herhalde ondan zor gelmiş. Temkinli olunca süper oldu.
Munisett Agrısı acısı fazladır ama gün sonunda bebeklerimize kavuşacagız serumla agrı kesiciyle bir şekilde atlatcazz🙏🏻🌺
5_erkek_annesi Annelikl bir ben korkmuyorum sanırım korkulacak ne varki ne güzell bir an, 9 ay hasretlik bitiyor ben sabırsızlıktan duramıyorum günler geçmiyor hızlı geçsede hemen doğursam🙈😂
Sumisali_ Annelikl korkmayın daha tecrübeli olduğunuz için ne yapmanız gerektiğini biliyorsunuz en azından toparlanması daha kolay oluyor.
Nilayy95 Annelikl şu an o korkunun içinde bende vardı. Sezaryen sonrası benim için çok kötü geçmişti 40 gün boyunca hep hasta gibiydim. Ama o korkuya düşmemek için hep diyorum ki bunda daha bilgiliyim yaşım daha olgun ve güzel atlatacağım diyorum
Nymphadoraa Annelikl bence 2. Sezaryen daha kolay ☺️ ilk doğumda ilk kez yürümem gerekirken ayağa bile kalkamamıştım. İkincide tüm koridoru gezdim. İyileşmem de daha kolay ve kısa sürdü
Sdefbyrakc Annelikl ameliyat sonrası bi tık daha fazla ağrı oluyor ikinci defa aynı yer kesildiği için ama çok uzun sürmüyor yarım saat bir saat içinde kesiliyor ağrı kesici yaptıkları için sonrası çok kolay oluyor ilk kalkış yürüyüş ben ilk sezaryen da felçli ali rıza bey gibiydim ama ikincisinde çok daha rahattım evet korku çok oluyor çünkü bizi neyin beklediğini biliyoruz ama kasmayın korkmayın sağ salim kucağınıza alın inşallah yavrunuzu 🌸🌸