Eger kı normal sekılde goremezse alttan bakabılor ki bu bır sorun oluşturmaz korkmayın bazen kalp atışını duymak ıcın alttan bakabılıyor doktorlar ben 8 haftalıkken bazı durumlarda doktorum alttan baktı cok sukur sorun olmadı suanda 38+4 haftalıgım endişelenip korkmayın lütfen 😊