1 sene bebek için perişan olduktan sonra ev için ihtiyaç olan şeyleri alıp borca girdik borcumuz varken olmasın borç bitince tekrar denemeye başlarız dedik vazgeçtiğimiz ay bebek oldu 😂 ilk oğlum 🤍 ikincide de istediğimizin 2 ayı oldu ve kimyasal oldu sonra kimyasaldan hemen sonra hamile kalınıyor dediler ama olmadı bu sefer de taşınma işi çıktı taşınırken hamile olsam zor olur diye korunmaya başladım korunurken oldu 🤲🏻 şimdi 22 haftalık . Çok isteyince olmuyor gerçekten Rabbim tüm isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin size de inşallah 🤲🏻🤍