firstmama 31 mayısa ben özellikle ailem şehirdışında olduğu için istedim ama o tarihte bebeğim tam 38+2 günlük olacak doktor uygun dedi tarih için ama sizce erken mi?
ikibebelianne-M firstmama bende 38 istedim ama doktorum ben 39 a kadar bekliyorum dedi 39 da haftasonuna geldiği için 38+4 e gün verdi ve gelişimine göre yine konuşuruz dedi. İlk doğumum 36 haftalıktı gelişimi iyi olduğu için kuvöze alınmamıştı. Umarım biraz öne çeker ağustosu 9 aylık hamile geçirmek çok zor olacak
Pembiskizim firstmama sezaryen için 37. Haftadan itibaren bebek durumuna göre alıyorlar diye biliyorum benim de 2. Sezaryen olacak ve 38. Haftamda olacak doktor kendi verdi tarihi ben özellikle seçmedim bence normal zaten 38.39. Haftalar sağlıkla kucağınıza alın ınsAllah 🌸
1Anneadayiiii firstmama bence bu durum gelişimiyle alakalı canım ama erken olacağını sanmıyorum bende cumartesi tam 38 haftalıkken giricem doğuma inşallah erken olmaz
ipekmom_ firstmama kızım 38+3 te planlı sezaryen ile doğdu. Doktorumuz boy kilo gelişimin gayet iyi olduğunu söyledi ve çok şükür bi sıkıntı olmadı, doktorunuz öneriyorsa güvenin, arkadaşım 36da doğum yaptı onunda bi sorun olmadı küvezede girmedi. Solunum ya da emme reflekslerinde bi sorun olmazsa küveze girmez büyük ihtimalle, güzel düşün güzel olsun 🌺
bikbikbikaak Doktorum 39′a plan yapmıştı ama hareketlerini az hissetmem ve sancılarımın da olması sebebiyle 38+2′de doğurdum, zaten gelişimi yeterli oluyor o haftalarda bi sorun olmaz
Pembiskizim bikbikbikaak masAllah sağlıkla büyüsün benim de 38. Haftada olacak Allah izin verirse bu arada bebiş kaç kilo doğdu
bikbikbikaak Pembiskizim sağ olasın canım siz de hayırlısıyla alın kucağınıza inşallah. Tam 3500 doğdu
gokcekocyigiit firstmama Erken değil, kızım 36′da doğdu, 2500 kg ve çok şükür sorun olmadı şimdi 3,5 yaşında, haftaya da sezaryen ile kız kardeşi doğacak nasipse, 37+4 oluyor o gün tam, sağlıkla gelsin bebeklerimiz 🥲
Birbebekannesi01 firstmama bebegin gelişimi iyiyse gayet ideal bi hafta. Banada 39u bekliyoruz tam 39da gün veriyoruz dediler 2 gün öncesinde kontrole çağırdılar 38+5te nst de düzenli sancilarim çıkınca yatış verip doğuma aldılar hemen
eceyc314 firstmama 38+1 de doğum yaptım imkanım olsaydı beklerdim. Gebelik şekerim vardı. Suyum fazla olduğu için düzensiz sancılarım oluyordu. İkinci gebeliğim dikiş sıkıntısı olur diye aldı doktorum. Ben 39 u görmeyi isterdim. Herhangi bir komplikasyon yoksa beklenebilir. Bazı doktorlar özellikle ikinci gebelikte riske girmiyor hiç.