3 yıl önce buradaydım şimdi yeni bebeğimle tekrardan merhaba. Henüz 5 haftalığız Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Ama aklımı kurcalayan bir şey var kanda sonucu negatif olup sonradan hamile olduğunu öğrenen var mı? Benim öyle oldu var mı benimle aynı olan?