Herkese merhabalar 22+4 haftalık hamileyim
alt :60 ast :45 değerlerim var öyle bir kaşınıyorum ki son iki aydır sürekli gece gündüz yara içinde her yerim felaket durumda sayısız krem kullandım sanki vücudumu bişey ısırıyor çimcikliyor gibi kaşınıyor adeta yerimden oynuyorum kan değerlerime bakılıyor fakat kolestaz hakkın da kimse bişey demiyor kadın doğum acil hepsinde kan tahlilim var ben ne olmuş olabilirim yardımcı olur musunuz