Merhabalar,o ignelerden ben de çok yaptım yeni kestim.sayilir iğne yaparken o bölgeyi sık, iğneyi batır ama nefes verirken de yavas yavaş o sıktığın bölgeyi gevşeterek çek.ucunu ama çok yavaş şekilde onzaman çok morarma olmuyor nacizane tavsiyem 🌹Kolaylıklar dilerim