Bende 36+5im bugün ve bugün ödemlenmeye başladığımı farkettim. Tansiyon kontrolü yapıyorum bi sıkıntı yok, yine de pazartesi doktoruma gidince soracağım kan testi ister belki. Ya da belki de normaldir artık bu haftalarda bilemiyorum ki ama rahatsız edici cidden